2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش کار روی فلز (هنر فلزکاری) - جدید و کامل - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 27
بازديد ديروز : 128
كل بازديدها : 458449

دیگر امکانات

آموزش کار روی فلز (هنر فلزکاری) - جدید و کامل - اورجینال





قیمت: 15,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

فیلم آموزشی کار روی فلز (هنر فلزکاری)
در یک سی دی تصویری به زبان فارسی

فلزکارییا (Metallurgy) صنعت است که در آن انسان به سوا ساختن یک فلز از دیگر عناصر، شکل دادن محصولات فلزی بپردازد. فلزکاری بخش بزرگ از علوم و تمدن امروزه بشریت است.این علم مطالعه خاصیت های تمامی فلزات را دربر میگیرد.این صنعت در دو بخش تقسیم گردیده است . قبل از جدا و خالص ساختن از سایر عناصر و دوم شکل دادن پس از ذوب شدن که چه شکل به ان دهند.

فلزکاری در دورهٔ صفوی دارای ارزش بالایی در تاریخ این هنر است. هنر فلزکاری در این دوره به شکوفایی می‌رسد آثار زیبایی از فلزکاری‌های دورهٔ صفوی به جای مانده است. فلزکاری یکی از شاخه‌های مهم هنر دوره صفوی است.

فلزکاری دورهٔ صفوی سه ویژگی مهم دارد: نخست اینکه فلزکاری این دوره، دنبالهٔ هنر فلزکاری در دورهٔ تیموریان به‌ویژه مکتب خراسانی است؛ دوم در زمان شاه عباس یکم دو مکتب فلزکاری در ایران وجود داشت: یکی در خراسان و دیگری در آذربایجان؛ سوم آنکه مکتب خراسانی تأثیر زیادی بر مکتب سنتی ایران گذاشت، بدون اینکه این تأثیر آشکار باشد.

از نوآوری‌های دورهٔ صفوی، مجموعهٔ ظروفی است که ظاهراً برای درباریان ساخته شده است و در نهایت زیبایی و ظرافت است. نمونه‌ای باقیمانده از این ظروف در موزه توپقاپی ترکیه وجود دارد که پس از جنگ چالدران و در حین غارت تبریز به یغما رفته است.

ش.م:964-6403-26-3


برای خرید (آموزش کار روی فلز (هنر فلزکاری) - جدید و کامل - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید