صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی پکیج آموزش ماهیگیری{کیفیت عالی} - جدید و کامل - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 31
بازديد ديروز : 13
كل بازديدها : 455643

دیگر امکانات

پکیج آموزش ماهیگیری{کیفیت عالی} - جدید و کامل - اورجینال





قیمت: 15,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

این فیلم آموزشی با نام The New Fly Fishing Basics که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین ماهیگیری به صورت حرفه ای می باشد، توسط یکی از اساتید بزرگ ماهی گیری تهیه شده است.
شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی ماهی گیری کنید و از آن لذت ببرید . این فیلم آموزشی محصول بیش از 50 سال تجربه ماهیگیران بزرگ می باشد طوری که انگار خود شما آن پنجاه سال را گذرانده اید!
جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی چه برای دانلود و چه برای خرید نکرده اند و سایت ما مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت خرید پستی برای شما کاربران محترم قرار داده است.



اسرار درست کردن طعمه برای ماهیگیری :

یکی از دغدغه اصلی ماهیگیران تهیه طعمه مناسب و اثر گذار می باشد در صورتی که شما راز تهیه طعمه و همچنین نگه داشتن ان در بهترین حالت را داشته باشید می توان گفت که یکی از مهمترین نکات ماهیگیری را به نحو احسن اجرا کرده اید. در ادامه شما را با چندین راز کوچک در مورد تهیه طعمه اشنا خواهیم کرد.



1- ماهی های کوچک که به صورت قطعه قطعه در آمده باشد می تواند یکی از طعمه های مناسب جهت هر نوع ماهیگیری باشد شما باید ماهی را در اندازه های کوچک قطعه قطعه کنید و آن را برای مدتی درون یک ظرف حاوی تخم مرغ و آرد قرار دهید این یکی از طعمه های مورد علاقه من می باشد.

2- شما می توانید حتی ازتکه های تن ماهی که آنرا با پلاستیک های نازک پیچیده شده باشد استفاده کنید فقط کافیست قبل از استفاده انرا با کمی روغن خوراکی آْغشته کنید مطمئننا به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

3- ترکیب کردن روغن های خوراکی و گیاهی با مقداری آرد میتواند یکی از کارهای خلاقانه باشد فقط به یاد داشته باشید که خمیر را باید قبلا از استفاده خوب با دست مالش دهید تا روغن جذب آن شود.

4-شما می توانید با استفاده از تخم مرغ های شکسته ( که برای مدتی در معرض رطوبت قرا گرفته اند ) استفاده کنید فقط انرا با مقداری خمیر قاطی کنید و خوب هم بزنید. نتیجه بسیار موثر خواهد بود.



5- در صورتی که شما سگ یا گربه در خانه دارید یکی از طعمه های موثر استفاده کردن از غذای سگ یا گربه میباشد فقط کافیست به آن مقداری گوشت ماهی اضافه کنید و این هم به این خاطر است که بوی ماهی بگیرد و شکار را به ما نزدیک کند.

6- شما می توانید از هر چیزی که قبلا به عنوان طعمه استفاده می کردید آلان هم استفاده کنید فقط با این تفاوت که این بارطعمه خود را با مقداری روغن ماهی آغشته و چرب کنید.

7- یک راه آسان جهت دسترسی به روغن ماهی کافی است مقداری تن ماهی و یا ماهی قطعه قطعه شده را در اب بجوشانید و بگذارید که آب حجم زیاد آب تبخیر شود نتیجه باقی مانده تا حدودی شما را به روغن ماهی نزدیک می کند.

8- استفاده کردن از انواع ماهی ها ( قاطی کردن گوشت چندین ماهی با هم) نیز می تواند ایده جالبی باشد کافی است یک بار امتحان کنید تا متوجه شوید که چگونه در صید کربه ماهی به شما کمک خواهند کرد.
زبان اصلی ساده و روان
ارسال سریع به سراسر کشور

ش.م: :903658750354107541


برای خرید (پکیج آموزش ماهیگیری{کیفیت عالی} - جدید و کامل - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید