2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی تکنولوژی عشق آزمندیان - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 32
بازديد ديروز : 128
كل بازديدها : 458454

دیگر امکانات

تکنولوژی عشق آزمندیان - اورجینال



قیمت: 8,600 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

تکنولوژی عشق آزمندیان/اورجینال
عشق ومدیریت دلها (دکتر آزمندیان) /اورجینال
روش های مدیریت عشق و زندگی (دکتر آزمندیان) /اورجینال

تکنولوژِی عشق
2DVD کاملا تصویری
روش های مدیریت عشق و زندگی
ارائه شده توسط موسسه روزنه نگاه برگزارکننده رسمی همایش های دکتر آزمندیان
اسرار و قانونمندیهای عشق ورزی
چگونه با تکنولوژی عشق به موفقیت خواهیم رسید؟
کیفیت زندگی خود را افزایش دهید
عشق را به خودتان و سپس به دیگران تقدیم کنید
رازهای رسیدن به زندگی موفقیت آمیز
کوتاهترین مسیر برای رسیدن به موفقیت
مدیریت عشق و شیفتگی
چگونه با تکنولوژی عشق، آینده را متفاوت از گذشته خلقکنیم؟
این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد
در هر کجای ایران که هستید، می توانید با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید !



ارائه شده توسط موسسه روزنه نگاه برگزارکننده رسمی همایش های دکتر آزمندیان
برای برنامهریزی در مورد آینده، اولین اصل این است که یأس و ناامیدی را از دل بیرون بریزی و آن را با آرامش و امید جایگزین کنی زیرا باید باورکنی که تو هم میتوانی با عشق، تمام دستاوردهای زندگی را که با تعامل احساسهای عاشقانه و اندیشههای زیبا و جذاب بهدست میآید (براساس قانون جاذبه) بهدست بیاوری.


نکتهای که در اینجا باید بدانی، این است که برای بهدستآوردن مظاهر و منابع عشق، باید عاشق بود، پس اگر انسان عاشقی باشی، میتوانی زندگی زیبا و سرشار از عشقی را خلقکنی. باید بدانیم که انسانهای منفینگر که در فهم عشق مشکل دارند، نمیتوانند زیباییها را جذب کنند.
انسانهای موفق، کسانی هستند که به بهترین و آسانترین وجه ممکن، به دستاوردها و هدفهای خود میرسند و بدینسان، نیازهایشان را در زندگی مرتفع میکنند. آنان، نیازهای خود را از طریق برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد یک رابطهی موفق، بهکمک کائنات و انسانها رفعمیکنند. اصولاً طبق تعریف، رابطهای موفق و مؤثر است که از سوی انسانی به انسان دیگری برود و در بازگشت، نیازی برآورده شود. انسانهایی که عاشقاند، کسانی هستند که ابتدا عشق میورزند و سپس محبوبها و معشوقها، نیازهای آنان را در جهان هستی برآورده میکنند اما برای جذب محبوبها و معشوقها، ابتدا باید عشقداد و اصولاً انسانها چیزی میتوانند به کسی بدهند که خود داشته باشند، به همین دلیل است که افرادی که کوزهی وجودشان مملو از عشق است، بهخوبی میتوانند به انسانها عشق بورزند و رابطه برقرارکنند و از زندگی خود شاهکار بسازند زیرا «از کوزه همان برون تراود که در اوست.»


اسرار و قانونمندیهای عشق ورزی
چگونه با تکنولوژی عشق به موفقیت خواهیم رسید؟
کیفیت زندگی خود را افزایش دهید
عشق را به خودتان و سپس به دیگران تقدیم کنید
رازهای رسیدن به زندگی موفقیت آمیز
کوتاهترین مسیر برای رسیدن به موفقیت
مدیریت عشق و شیفتگی
چگونه با تکنولوژی عشق، آینده را متفاوت از گذشته خلقکنیم؟
2DVD کاملا تصویری
ارائه شده توسط موسسه روزنه نگاه برگزارکننده رسمی همایش های دکتر آزمندیان



افرادی که بلد نیستند عشق بورزند و نمیتوانند به کائنات، انرژیهای عاشقانه بفرستند تا با عشقورزی، محبوبها را بهسوی خود جذب کنند، ناکاماند و این، قانون جهان هستیست که: «باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی» بنابراین باید طالب کمال باشی و بهعنوان یک انسان عاشق، آنقدر در خود ایجاد لیاقت کنی تا در این مسیر بتوانی از رهگذر دریافت عشق الهی و انسانی، به هدفهایت در زندگی برسی زیرا کائنات، فقط به نیازها و خواستههای تو نگاه نمیکند، بلکه همزمان به لیاقتهایت هم مینگرد.

برای رسیدن به این مرتبت، باید دو بال پرندهی عشق، یعنی «خودآگاهی» و «خودهوشیاری» را بشناسی؛ برای این منظور باید اول بدانی و آگاه باشی و قانونمندیهای عشق را یادبگیری و سپس در دنیایی از اشراف و بصیرت لحظهبهلحظه به خود و به جهان هستی، به قانونها بهدرستی عملکنی تا مسیر زندگی سعادتمندانهی خود را بهسوی کمال هدایت نمایی.
بنابراین امروز برای تو، یک تولد دوباره است؛ آغاز یک زندگی دیگر که میخواهی آیندهات را متفاوت از گذشته خلقکنی و تو میتوانی. کافیست اینچنین بخواهی و بدان که احساس عدم رضایت از شرایط موجود، همواره پلیست بهسوی فردایی مطلوب! خوش به سعادت انسان کمالطلبی که بر روال زندگی گذشتهاش، دلخوش نکند و بداند که میتواند بهگونهای بهتر زندگیکند. کمالطلبی و بهترخواهی، از ویژگیهای بندگان شایستهی خداست. انسانهای کمالطلب که هرروز بهدنبال خلق یک زندگی بهتر هستند و مرتب به آیندهی بهترشان میاندیشند و به آن عشق میورزند، هرگز در زندگی، افسرده و ناامید نمیشوند.
********************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد



شماره مجوز: ۱۵۵/۱۳۱۳۰

برای خرید (تکنولوژی عشق آزمندیان - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید